Till kassan
Summa: 0
Varukorg / 0 produkter

Varukorgen är tom

Inte säker på var du ska börja?
Se våra nyheter
SUMMA 0,-

Returinformation

Retur:

Har något i paketet skadats under transporten? Kontakta vårt kundcenter så skickar vi dig en ny vara utan att du behöver att returnera det som gått sönder. Skicka ett mejl till post@designhandel.se

Du har 14 dagars ångerrätt från den dagen du mottager paketet. Önskar du att returnera en vara gör som följer:

  1. I paketet finns en returetikett som klistras på utsidan av paketet.
  2. Lämna in paketet på ditt närmaste bring leverans stelle , gärna på samma plats där paketet hämtades ut.
  3. När vi mottar din retur kommer vi meddela dig via mejl, vi behandlar din retur normalt inom 1-7 dagar. När du använder retursedeln debiteras du 79.- i returfrakt som dras av på beloppet vi återbetalar till dig.

Saknar du returetikett?:

Låg det ingen returetikett i ditt paket eller har du kastat den? Följ dessa anvisningar:

  1. Packa in returen väl
  2. Följ denna länken: https://www.bring.se/retur/ och skriv in returkod 01056371
  3. Skriv ut returetiketten och fäst den ordentligt på paketet. (OBS! Spara gärna spårningsnummer. om något skulle inträffa under transporten)
  4. Lämna in returpaketet på ditt närmaste Bring-utlämningsställe.

Om du valt betalningsalternativet faktura är det du som kund som är ansvarig för att kontakta Klarna för pausa din faktura för att undvika eventuell påminnelseavgift. Kontakta Klarna på
telefon: 08-120 120 10

Om du som kund väljer att använda en annan returmetod är du själv ansvarig för din retur når oss och måste också betala kostnaden för retur själv.

REKLAMATION: Vid reklamation skicka ett e-postmeddelande med bild till:post@designhandel.se

Skadad eller defekt vara – Om du mottagit en defekt vara vänligen skicka oss en bild på skadan tillsammans med ditt ordernr. till post@designhandel.se Det är viktigt att du inte skickar skadade eller defekta varor i retur utan att ha kontaktat oss först! Du kan då bli belastad för returkostnaden.